Katten sover...

...här bredvid. Snarkar så att det står härliga till. Snart börjar han väl att trycka ner tangenterna oxå så att texten blir obegriplig. Hi, hi.



Det har annars varit stressiga dagar bl.a. p.g.a flygkaoset. Vi har en hel del ledamöter och tjänstemän som är kvar ute i världen och behöver komma hem. Jag sitter med i kristeamet och nästa möte är redan imorgon. Samtidigt som man verksamhetsplanerar inför nästa år, samt gör ekonomiska prognoser. Snacka om att ha arbetsdagen fylld, pust.

Nä nu ska jag fortsätta att packa ner lite saker. Solong friends.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: ange

Hej, jag gillar din blogg. Kolla gärna in min om du har lust!!! ;)

2010-05-12 @ 11:14:17
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0