Kick-ass

Efter en lagom stressig dag på jobbet (=tidvis superstressig) så kändes det skönt att gå på kvällsbio med dottra min. Det är inte så ofta man har tillfälle att umgås på tu man hand, men det blir lite mer av sånt nu när hennes pojkvän tillfälligtvis är utomlands på träningsläger. Och efter gårdagens fogfixning i matrummet så kände jag att jag var värd denna avkoppling.

Vi såg filmen Kick-ass. Rätt så våldsam film egentligen, men samtidigt rolig. För den var så overklig och överdramatiserad stundom, fick lite Tarantino känsla då blodet bara sprutade hej vilt när den lilla tjejen satte igång. Sevärd var den i alla fall - faktiskt bättre än jag trodde från början. Om man nu gillar "rolig" action förståss.



Kramar o go natt vänner

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0