Dagens loppisfynd

Idag har vi varit runt på loppisar och fyndat för fullt igen. Den första loppisen så fyndade jag tre saker för hela tre kronor tillsammans (det är så det ska vara).

I glasskålen kan man ha nötter i, dekorativt och lite roligt. Och den lilla tekannan är perfekt till mig att lägga mina tepåsar på.

Sedan hemfärd för att fika med grannarna som höll på att plocka av vinbärsbuskarna. Av dom blev vi tipsade om en annan loppis som vi skyndade oss att åka till. Där var det oxå fina saker, och alla fick med sig något därifrån. Jag köpte dessa små kartonger med fack som jag kan sortera mina strumpor eller dylikt i min nya byrå. Hela 20 kronor fick jag betala....



Kramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0