Semestern lider mot sitt slut

Usch, usch vad trist - jag är inne på sista semesterveckan för på måndag börjar jag jobba. Bäst att börja gå och lägga sig i tid, eller förrästen - ska börja med att ställa klockan imorgon så att jag kommer upp tidigt. Hemma hos mamma så är det till att gå upp i tid, men när jag är hemma så har jag en tendens att ligga och dra mig. I morse var det extra mysigt, första gången Sixten sov i min säng och det var såååå mysigt på morgonen. Det passar minsann när inte dottra min var hemma över natten. Annars är det hennes rum som gäller, så även denna natt tydligen. Så det kommer bli en ensam natt igen...

Jag ska inte klaga, för det är rätt så mysigt det oxå - att ha hela sängen för sig själv vill säga.

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0