Fondväggens vara eller inte vara

Jag har på senare tid roat mig med att gå på lägenhetsvisningar. Lite kul tidsfördriv, eller.....

Det har då slagit mig att det är så himla vanligt med fondväggar. Ibland riktigt fint, men ibland hajar man till när man ser det. Dessa två var på den senaste visningen - usch var första tanken när man såg bilderna på internet. Men på visningen såg det riktigt bra ut trots allt. Vad tycker du?





Dottra min (som var med) tyckte riktigt bra om palmerna på gästtoan. Hmmmm.....

Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: vason

Jag säger faktiskt usch =(. Kanske den i köket möjligtvis inte gör sig rättvisa på bild, men den på toaletten går bort!

2010-02-03 @ 16:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0