Hu vad kallt det är

Det är inte bara kallt ute, utan även inne hos oss. Ett kretskort i våran värmepump har gått sönder, och det visade sig svårt att få det fixat under helgen. Vi har en Viessmann - värmepumparnas rolls royce fick vi lära oss av jourkillen som var här, och mao så kan inte vem som helst laga detta. Det blir till att hålla värmen på annat sätt tills på måndag.

Tur då att vi har en mysig öppen spis, typ den här:



Plus en byggfläkt samt ett extra element. Sedan är det bara att ta på sig ordentligt så går allt som en dans trots kylan. Nu ska jag sätta mina fossingar framför brasan en stund



och när jag har blivit tillräckligt varm ska jag krypa ner i soffan med duntäcke för att kolla in melodifestivalen. Tohej...

Frusna kramar från

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0