Deppig månad

Januari är en väldans deppig månad - för mycket månad kvar i slutet av pengarna som det heter. Iofs så har jag lite slantar kvar, men jag känner mig ändå lite deppig. Min energi har liksom runnit ut på det privata planet och även på jobbet. Proppen har verkligen gått ur en efter hetsiga veckor med bokslut, men nu är det alldeles för lugnt. Och när det inträffar så blir jag bara stressad över att det är så lugnt, och nu också lite deppig. Måste genast rycka upp mig från min törnrosa dröm, väcka upp den spralliga och roliga typ som jag är. Eller?

Det kanske är de närmaste månaderna som komma skall som gör mig deppig, för det finns några vargamånader i mitt liv framför mig. Så fort dessa är över så ska vi bara åka iväg och bara finnas till någonstans där det är soligt jag och min lilla familj. Jippi, mina smilband börjar redan värmas upp....

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0