Det är såå juligt/ljuvligt

Det är en riktig barnajul, en sån där man hade när man var liten. Snön ligger fortfarande vit och det knastrar under fötterna när man går. Jag och mina ungdommar gick till Vällingby igår för att gå på bio. Nog att det är härligt med långpromenader, men jag kände att jag nog borde ha haft på mig strumpbyxor/långkalsonger. Lite bättre var det faktiskt när vi skulle gå hem igen, men vi kanske gick snabbare då.

Väl i Vällingby gick vi och åt, jag och fyra ungdommar och sedan vankades bio. Vi såg Sherlock Holmes, den rekomenderar jag verkligen för den var jättebra. Och han är ju lite charmig den däringa Robert Downey Jr för att inte tala om Jude Law. Kul att vi "gamlingar" kan få ha lite ögonfägring för en gångs skull....



Kramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0