Soulful Evening by the sea

Fick ett trevligt telefonsamtal tidigt på morgonen idag av en väninna som undrade om jag var spontan av mig. Och det är jag ju svarade jag genast!! Och vips fick jag erbjudande att gå med till Pontus by the sea ikväll och äta trerätters middag och titta på Soulful Evening by the sea. Vet inte vilken av menyerna som det blir, men det spelar inte så stor roll för min del. Priset för detta kalas - ja en puss på kinden ville maken ha (som har fixat fram biljetter genom sitt företag) och det ska ha verkligen få. Gratis middag och underhållning tackar man inte nej till i första taget!!

PS. En liten kostnad blev det allt - fick ju lov att gå ut på lunchen och införskaffa mig en lite festligare tröja för aftonen. Och drickat får jag nog bekosta själv oxå. DS.

Solong och många bamsekramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0