Flytt i helgen

I helgen ska vi rensa ut i alla förråd, slänga en del och sedan flytta mina sista möbler från huset. Den andra flytten blir av under nästa vecka/helg - men den blir inte jag så involverad i som tur var. Funderar på om jag ska lägga ut lite saker på blocket eller om jag ska hiva iväg dom till sopen direkt? Har eventuellt en intressent på mina vita Billy bokhyllor, men sedan har jag 5 till Billybokhyllor i bokmönstrat. Om det är någon som är intresserad får gärna maila mig asap ([email protected]), eller om du är intresserad av dessa möbler

Jättefina nätta utemöbler som min kära syster har målat

Finfin sängstomme/gavlar med två fina nattduksbord med glasskiva (köpte en annan sängstomme från blocket igår)

Kramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0