Regn och åter regn

Typiskt att det ska vara regn nu när jag äntligen har semester. Då får man helt enkelt hitta på annat att göra, såsom sätta upp en TV på väggen och spika upp antennsladden i taket så att man inte snubblar över den (som jag har gjort nu i några veckor). Tyvärr måste jag nog köpa en längre antennsladd märker jag, så det får bli något provisorisk upphängning tills vidare, för nu är jag helt slut och orkar inte göra många fler knop idag.

Sixten följer med utvecklingen väldigt intresserat, han vill vara med överallt. Förutom när jag borrar i väggen, då springer han iväg med svansen mellan benen.

Nu ska jag bara dammsuga upp allt skräp efter borren, vi får se hur Sixten tar det oljudet. Men det ska börjas i tid.....

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0