Vilken härlig sommardag.

Sitter här (något påklädd just nu förståss när solen lyser med sin frånvaro) på terassen och jobbar en liten stund. Gick nämligen lite tidigare från jobbet då min ena dotter mådde lite dåligt, så då blev det till att ta med sig sin bärbara dator och förflytta sig till terassen hemma istället. Inte för att jag klagar - det är riktigt härligt att sitta här och lyssna på aktiviteterna i Vällingby Centrum (Love 2010) samtidigt som man gör lite nytta.

På lunchen så var jag hos frissan för att slinga och klippa håret. Det blev verkligen superduper! Fick en hel del kommentarer om att jag var så himla brun efter lunch bara. En effekt av att jag nu har ljusa (och även mörka) slingor i mitt hår som framhäver brunheten på ett bättre sätt. För visst får man färg i ansiktet när man mer eller mindre tillbringar all ledig tid här på terassen....

Kramar

Baker Queen


Kommentarer
Postat av: vason

Härligt! Ser fram emot att se nya hårfärgen =)

2010-06-17 @ 22:31:44
Postat av: ange

Tack, så snällt av dej. Så mysigt, min katt är ett år nu, men hon är ändå mysig. Vet du vad den ska heta? :)

2010-06-18 @ 10:12:22
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0