Äntligen fredag

Det har varit tokmycket den senaste veckan och inte bara på jobbet utan då privat också. All denna pappersexercis hit och dit hos banken och mäklaren. Sedan detta med min bil, som nu är hel och godkänd på besiktningen.

Så just nu sitter jag och firar med en köpepizza för en gångs skull. Testade en ny variant med nötfärs och chayenepeppar, superstark tycker jag. Så det blir till att pimpla i sig massvis med vatten mellan tuggorna. Inge vin att skåla med för min del på ett tag, det skulle bara bli värre i munnen.

Jag ska bara kolla på Let´s dance först, sedan tar jag nya tag med packning och fixning. Är som bekant en kvälls/natt människa, jobbar effektivare då. Behöver bara ladda batterierna först i soffan....

Kramar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0