Handboll mitt i flyttstöket

Typiskt, men samtidigt rätt så skönt att komma bort från alla måsten som numera finns här hemma. Sitter och väntar på målis som är så snäll och hämtar mig för vidare färd till Sollentuna. Min bil är nämligen inlämnad för reparation (2 nedslag i besiktningsprotokollet och det vet man ju vad det innebär) och är inte klar förräns imorgon. Försökte att skynda på det under dagen, men när jag ringde så hade min bilmeck gått för dagen (vid fyratiden). Typiskt.

Solong och håll tummarna för att vi denna gång inte åker på storstryk (vi möter serieledarna). Iofs på hemmaplan och det är ju ett plus. Om det hade varit några åskådare förståss....

Kramar

Baker Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0