Jag vann!!

Och inte vad som helst utan en jättefin glas"skulptur" av Bertil Vallien (Kosta Boda). Det har alltså varit årsmöte i konstklubben på jobbet och jag vann faktiskt första pris i närvarolottningen. Första pris betyder i detta fall att jag fick välja först. Sedan har vi vanlig utlottning, där alla 307 medlemmar har möjlighet att vinna ett konstverk. Jag har vunnit från stora lotteriet för några år sedan, men förra året så vann jag också på närvarolotteriet. En röd ljuslykta, också den från Kosta Boda (se tidigare inlägg och kort).

Den nya vinsten har måtten 15 hx11,5 cm och heter Blues Hideout.

Tog ett kort på vinsten, men den gör sig bättre om du klickar ovan. Då får du också läsa lite om konstnären.



Kramizar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0