Pannrummet klart

Nu är äntligen pannrummet klart inför försäljning. Jag har tvättat lite av väggen och även bättrat på lite väggfärg. När jag ändå höll på så målade jag "snickarbordet" oxå (inte för att vi har snickrat så mycket där - men det är ett bra avlastningsbord som såg lite trist ut). Det knepigaste var att måla betonggolvet. Förutom små skavanker så har någon tappat en vit färgburk tidigare. Men nu är hela golvet i samma gråa nyans. Det var inte lätt, färgen hade samma konsistens som pasta, lite seg. Ja då menar jag inte pasta man äter förståss. Men nu är det gjort och jag är supernöjd med resultatet (ledsen för kvaliten - men någon har lånat mitt minne till digitalkameran. Man kan ju alltid undra vem?). Men jag fick hålla på fram till småtimmarna i morse....



Det syns väl att det var en rörmokare som bodde i huset före oss? Vääääldigt mycket rör är det iaf.

Tog även ett kort på vår fina Viessman - pannornas rolls royce som sagt var. Med "datorbordet" utfällt. Man måste nästan vara en ingenjör för att sköta den.



Kramar

Baker Queen

Kommentarer
Postat av: vason

Vad härligt! Det ser riktigt fint och välstädat ut =).



Kram

2010-03-22 @ 13:53:24
Postat av: BakerQueen

Japp - jag tar ett rum i taget och fixar och städar. När det väl är dax så ska det vara toppskinande rent

2010-03-22 @ 16:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0