Köksbordet nästan klar

Idag har jag varit ute i det underbara sommarvädret. I alla fall delvis, tillräckligt för att hinna få lite färg på mig. Det har varit projekt slipning av köksbord, det köksbordet som jag ska ha i min nya lägenhet. Jag tänkte att jag skulle fixa till det innan jag flyttar in, samtidigt som jag packade ner de sakerna jag har därnere i poolhuset. Jag fattar inte hur många kartonger som det går åt vid flytt egentligen, och då har jag ändå slängt en hel del. Så antingen får jag åka och köpa mer kartonger snart igen, eller också får jag ligga lite lågt med packning ett tag. Jag har tagit ledigt några dagar veckan jag får tillgång till lägenheten - tänkte att jag skulle packa min bil och åka några rundor och börja packa upp. Och då kan man återanvända kartongerna till nästa last. Det lär nog bli många körningar mellan Bromma och Vällingby isf - men det kan det vara värt.

Kramizar

Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0