Söta katter

Tjejerna tjatar som bara den på att vi ska köpa en liten kissemiss till den nya lägenheten. Jag känner att mina argument emot börjar ta slut (kan bero på att jag själv är såååå förtjust i dessa varelser). Ena dotterns pojkväns katt Smillan har fått tre så bedårande kattungar. Gjorde det misstaget att följde med och kollade - jag får skylla mig själv helt enkelt. Vi får se om det blir en liten kisse till Vällingby. Lite suddiga bilder med mobilen ser du här.





Har du något namnförslag som du vill dela med dig? Har inte riktigt bestämt mig för om det ska vara en hane eller hona. Har egentligen inte bestämt mig för om vi ska ha katt eller inte (försöker lura mig själv)....

Kramar

Baker Queen


Kommentarer
Postat av: ange

Hej!

Vad kul att du gillar min blogg, jag gillar din. Så söta kattungar, och Smilla var ju ett fint namn!! :)

2010-05-14 @ 16:54:59
URL: http://lillajagange.blogg.se/
Postat av: vason

Om det inte ska hända en olycka, ta en hane ;) eftersom jag funderar på en hane. Söta är de alla tre...

2010-05-17 @ 22:26:27
Postat av: vason

Hehe, kolla namn på min blogg...



http://vason.blogg.se/?tmp=17230320



Kram



2010-05-17 @ 23:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0