Sommaren är här, och det ordentligt

Härligt, härligt. Det var länge sedan jag njöt av livet så mycket som jag gör nu. Är sååå tillfreds. Det skulle väl vara att jag just nu i detta ögonblick är utan arbetsuppgifter på jobbet. Nog att det kan vara skönt att ta det lite lugnan, men då jag är van att hela tiden har "häcken full", så är jag inte riktigt van att sitta och "rulla tummarna". Men då kan man ju passa på att blogga (som jag gör alldeles för lite enligt vissa) en liten stund innan jag går runt och kollar läget hos arbetskamraterna. Man vet aldrig - dom kanske har någon arbetsuppgift till lilla mig?

Igår var jag och såg musikalen HAIR - rekomenderas verkligen. Jag har inte hört något om den svenska uppsättningen tidigare, så det blev lite av en chock under vissa sekvenser. Nakenchock....

Somriga hälsningar

BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0