Vecka 30

25 Jul 2011 02:00 am

Du står fortfarande mitt uppe i en period då du rannsakar dig själv, eller åtminstone försöker förstå vad som rör sig under ytan i olika relationer, kanske diskutera dig fram till djupa psykologiska insikter som gör dig bättre i stånd att förstå vad som motiverar andra. Snart börjar dock en ny och mer utåtriktad period. Slutet av veckan karaktäriseras av en positiv utveckling i arbetslivet, ja överhuvudtaget uppstår nu gynnsamma tillfällen till kreativa genombrott och utåtriktade aktiviteter, och för att på det hela taget ha roligare på jobbet. Karismatiska män och kvinnor ger dig ett ljusare perspektiv på tillvaron. Positiva förändringar kan också höra samman med kontakter med främmande kulturer.

********************

Huvudet på spiken, allt stämmer! Rannsakningen blir till hösten dock, då jag (förhoppningsvis om allt går vägen) kommer att läsa just psykologi och beteendevetenskap. Och kontakter med främmande kulturer har jag dagligen då jag jobbar på ett internationellt kansli. Ser verkligen fram emot dessa utåtriktade aktiviteter med karismatiska män....

Kramizar

BakerQueen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0