Regn, regn

Hoppas att det inte kommer att fortsätta att regna hela min semester (som börjar imorgon), för då blir det lite trist. Men å´andra sidan kanske jag hinner att göra saker hemma då istället för att ligga och lapa sol hela dagarna. Det tristaste just nu är att det är för mycket månad kvar i slutet av pengarna, så inte kan man handla så mycket just nu. Men lön kommer nästa vecka!

Trots lite ebb i kassan så kunde jag inte låta bli att köpa denna lampa på Hildas hem i Vällingby. Affären kommer att upphöra och rear ut till 80%, så istället för 1 500 kr så blev kostnaden ca 300 kr. Nu ska jag bara bestämma mig vart den ska hänga....



Kramizar

Bakerqueens


Kommentarer
Postat av: Vanja

Vart hittade du bilden? Ser jätteläckert ut! Den är snygg =)

2011-06-20 @ 19:49:23
URL: http://vason.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0