Fönster och balkongrenovering på gång

Har precis kommit tillbaka efter möte med bostadsrättsföreningen och Skanska angående renoveringar på utsidan (och viss del på insidan förståss). Har varit lite orolig att jag inte ska kunna vara ute på min uteplats nu under sommaren, men jag gick därifrån lättad. För det gäller endast BALKONGER, min härliga terass kommer inte att beröras förräns om några år. Så jag kan fortsätta ligga och lapa sol där även i år utan problem. Däremot så kommer alla mina fönster att totalrenoveras. Bara det är ett jobb som heter duga. För min del så blir det iofs inte förräns i oktober enligt den preliminära tidsplanen.

Kramizar

BakerQueen och Sixten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0