Manorstyle

Jag har hittat min inredningsbutik på nätet, eller rättare sagt jag såg en annons i Metro och kunde inte låta bli och kolla på deras hemsida.

Det är en tvåbarns pappa från Mjöby med ett förflutet bland jagande engelska springer spaniels och fasaner som har startat denna affär med möbler och inredning i Engelsk lantstil.

Härligt, precis vad jag behöver i mitt lilla hem. En och annan sak kommer definitivt slinka hem till mig. Eller vad sägs om denna härliga telåda?



Kramizar

BakerQueen

Kommentarer
Postat av: Martin Adner

Hejsan!



Jag blir alltid lika glad när någon råkat halka in på min sida och faktiskt gillar det som finns där, smaken är ju så oerhört olika hos oss människor ;) Tack och lov för det! Men eftersom jag fick ett så rart mail från en ensamstående förälder som tyckte att priserna var lite utanför hennes budget så skapade jag en rabattkod för just sådana, den heter "1sam" och om man anger den i kassan får man 15% rabatt. Den rabatten finns där alltid och alla som känner sig lite ensamma en dag får nyttja den!

Varmt välkommen du med!

2011-05-05 @ 11:27:16
URL: http://manorstyle.blogg.se/
Postat av: BakerQueen

Helt i min stil. Lovar att jag kommer börja handla hos dig, med eller utan rabatt. Såg att du hade sänkt priset på telådan....

2011-05-05 @ 23:25:12
Postat av: BakerQueen

Var från början mest intresserad av kuddar med engelska flaggan på men hittade så mycket mer i din webb butik.

2011-05-05 @ 23:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0