Naprapathögskolan

Igår var jag på Naprapathögskolan vid Odenplan. För endast 170 kronor så fick jag en liten genomgång av rygg och nacke. Nästa vecka så blir det mer "knådande" för mitt välbefinnande i slutänden. Förhoppningsvis så blir jag mindre stel efter detta så småningom.

Nu har jag också beställt härliga inredningsdetaljer från Manorstyle, paketet är på väg hem till mig. Det jag egentligen letade efter var en kudde med Engelska flaggan på, men tji fick jag. Är det någon i detta avlånga land som vet vart jag kan köpa detta?



Kramizar

BakerQueen

Kommentarer
Postat av: AnnaC

http://www.anibi-interior.se/produkt-33-kuddar-kudde-union-jack-vintage.aspx



Hittad hit till dig för jag gogglade på engelsk inredning. jag gillar den själv nämligen och letar inspiration/inköpsställen

2011-05-10 @ 13:34:07
Postat av: Vanja

Vilket flyt! Detta var ju precis vad du sökte ;) Undrar vilken stil jag ska ha i min lägenhet? Finns det någon "stilguide" nånstans?



Kram

2011-05-10 @ 22:51:04
URL: http://vason.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0