Första psykologikursen avklarat

Nu är första delkursen avklarad - Psykologiska perspektiv på individen med betoning arbetsmiljö. Nu har jag även fått betyg och kommentar på mina inlämnade uppgifter (5 st med examination). Jag fick godkänt på alla! Detta innebär att:

"För betyget Godkänd krävs det att samtliga uppgifter är besvarade, att du visar på bra kunskap inom frågeställningarna samt aktuella studieområden, samt en förmåga att tillämpa teoretisk kunskap genom reflektion, diskussion och exempel. Du ska visa på en relation mellan teoretiska perspektiv och egna exempel samt resonera kring denna relation. Vidare ska du visa på en förståelse för hur psykologiska perspektiv samt fenomen kan tillämpas på exempel och ge upphov till en möjlig förklaring av detta. Du ska kunna redogöra för vetenskapliga grundbegrepp inom psykologiska aspekter med betoning individ och arbetsmiljö. Slutligen ska du visa kännedom om samt kunna definiera och redogöra för psykologiska fenomen inom psykologiska perspektiv med betoning individ och arbetsmiljö."

Det var inte "illa pinkat" för en så ringrostig student som jag är.

Kram

BakerQueen

Kommentarer
Postat av: Ruth

Grattis. Det var bra gjort som jag förstår på första försöket.Nu har Du bara resten kvar.

Kram.

2011-11-18 @ 09:37:00
Postat av: Vanja

Grattis! Jag visste att du skulle klara det!

Kram

2011-11-18 @ 22:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0