Min nya karriär - som kommunikatör?

Min enhet har varit på planeringsdagar på ett underbart ställer som heter Villa Aske. Vi åkte på onsdag e.m. och påbörjade teambildandet med att laga vår egna middag tillsammans med kockarna. Superkul och rekomenderas starkt av mig. Vi delades in i grupper, en grupp som gjorde förrätt (där var jag), en som gjorde huvudrätt och slutligen en dessert grupp. Här nedan ser du vad vi tillagade och sedan åt.



Innan middagen så hade jag blivit ombedd att hålla en lättare föredragning/ föreläsning om stress och stresshantering, och det gjorde jag så gärna! Efteråt så kom en av mina kollegor fram och sa att detta måste jag fortsätta att göra för jag var SÅ bra på att kommunicera. Det kan ju ha varit det lilla vinet som serverades till matlagningen, men jag suger åt mig av de uppmuntrade orden....

Kramar

BakerQueen

Kommentarer
Postat av: Anna Claesson

Låter jättetrevligt och kul att få lära sig lite mer om matlagning på samma gång.



Kul med positiv feedback verkligen. Har du gått kurser i sånt som stress och så?



trevlig helg

2011-11-26 @ 13:46:07
Postat av: Ruth

Grattis. Vad duktig Du är.

Nu vet jag vad jag blir bjuden på nästa gång jag kommer till Vällingby.

Ha en bra första advent. Kram

2011-11-27 @ 09:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0