Äntligen klar!!

Och äntligen hemma kanske jag ska utropa - näe inte egentligen, skulle kunna stanna en vecka till på Kap Verde. Är iaf hemkommen och är utvilad till viss del. Det har varit helt underbart - men ni mina vänner får vänta ett tag till innan rapportering kommer från min sida. Jag har varit så upptagen med att skriva och plugga införa dagens inlämningsuppgift, så det kommer i andra hand. Men nu äntligen är det klart oxå - skickade in det iofs för sent tidsmässigt (skulle varit klart mitt på dagen idag - men jag hade förvarnat "fröken") men det gör inte så mycket tycker jag. Är nöjd och glad över resultatet och nu känner jag att jag nu kan slappna av lite mer den sista lediga påskdagen imorgon. Har bara arbetsuppgiften att vara moderator vad nu det innebär. Jag får undersöka saken närmare i morgon. Nu är jag så trött så att jag nästan somnar sittande på stolen. Imorgon är en annan dag - med firande av en 1-åring oxå!

Kramar

BakerQueen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0