Arbetsrätt i höst

Jag har kommit in på Luleå Tekniska högskola i höst och ska där läsa Arbetsrätt. Inregistrering ska ske nästa vecka, men redan nu har vi fått en föreläsning (introduktion) skickad till oss via något som kallas för Adobe Connect Pro. Enligt högskolans hemsida ska man inte behöva installera något program - men jag lyckas inte få igång det, varken på jobbet (där jag har ett antal Adobe installerat redan) eller här hemma på datorn. Det kan ju vara så enkelt som att jag inte har tillgång till det, ändå, förrän jag har registrerat mig nästa vecka. Vi får hoppas det - annars blir det svårt att studera på distans.

Såg också att på sluttentan förväntas man att vara där, alternativt på annat universitet/högskola. Blir till att kolla om man inte kan göra det på Stockholms universitet eller något annat lärcentra. Men det är lång tid tills dess, så jag har tid på mig.

Kram
BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0