Ett nytt projekt på gång

Nu när det är lite sämre väder måste jag pyssla med något (förutom att pyssla om min själv nu när jag har åkt på en sommarförkylning) så nu startar projekt tapetsering. Det är korridoren (förlängning av hallen) som behöver ny "skrud" då det finns vissa element här hemma som har en tendens att riva. Gissa vilka:)

Vi har varit och köpt snygga tapeter idag, så nu håller jag på att påbörja underarbetet genom att riva ner den gamla tapeten så gott det går. Klockan är alldeles för mycket för att jag ska kunna slipa, utan det tar jag tidigt imorgon istället.

Kram
BakerQueen

Kommentarer
Postat av: Ruth

Du är otrolig som jobbar hårt på Din semester. Förresten kom Du ihåg tvättstugan idag onsdag?
Hoppas kuddarna blev fluffiga. Kram.

Svar: Yes - tvättstugan har besökts idag och kuddarna blev något fluffigare iaf. Stackars dig Vanja som börjar snörvla. Tack för erbjudandet med tapetsering - men det är snart klart.
Baker Queen

2012-08-08 @ 21:12:35
Postat av: Vanja

Nu börjar JAG bli förkyld :( Men om jag inte blir sämre kanske jag kan hjälpa dig att tapetsera framåt veckoslutet...

Kram

2012-08-08 @ 21:41:43
URL: http://vanjasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0