Examination nr 2

Jippiiii jag fick till slut bukt på mitt skrivande och fick in mina sex sidor i tid, med en timme till godo till och med. Så nu är det dax för examination på delkurs nummer 2. Jag är ledig även denna vecka, så tidsperspektivet ser ljust ut. Speciellt när jag nu har läst vad jag ska göra under den kommande veckan (lite förenklat):

1) Reflektera över ett av mina egna inlägg, vilken ny teoretisk kunskap har jag funnit under delkursen. Motivera hur jag kan använda detta i arbetslivet. Lite knivigt att skriva om det igen och försöka hitta ny teoretisk kunskap i ämnet, men det skulle endast vara på 1-2 sidor så det ska väl inte vara något större problem till slut.

2) Välj en annan kursdeltagares inlägg som tar upp en annan teoretisk bakgrund än det jag har tagit upp i mina inlägg. Detta ska inte vara allt för svårt då det verkar som om jag är en av de som skriver om något annan varje gång. Exempelvis så valde jag att skriva om mångfald och kvinnors upplevda stress på jobbet denna gång, medan dom flesta valde att skriva om Hollands personlighetsteori som jag gladeligen fördjupar mig inom. Jag ska motivera mitt val och hur jag kan använda denna nya teoretiska kunskap i arbetslivet.

LÄTT SOM EN PLÄTT! Piece of cake, easy peasy!

Kramizar

BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0