Bilen är såld!

Och otroligt snabbt gick det på blocket (kanske jag hade för lågt pris?), så fort jag fick kvittens på att annonsen hade lagts ut började den första intressenten höra av sig. Köparen fick ytterligare lite prutmån med tanke på alla reparationer som måste göras inom den närmaste tiden - kamremsbyte, blinkers ur funktion m.m. Jag sålde den i befintligt skick som det så fint heter. Härligt att det är avklarat, nu ska jag vara utan i någon dag. Men jag har redan börjat förhandla med banken om lån för den nygamla Toyotan jag nu ska köpa (troligtvis). Eller också tycker jag det är skönt utan bil och låter det vara:)

En sten har iaf lättat från hjärttrakten.

Kramar
BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0