Nedräkning till semestern

Nu är det bara en vecka kvar på jobbet - sedan blir det till att vara ledig. Härligt! Har än så länge inget speciellt inplanerat i resväg (kommer att få nog av resande i augusti och september, London, Rom och Prag) iaf inte utomlands. Kanske en sväng till Värmland, men kanske även Östergötland. Vi får se.

Om det blir regniga dagar så kan jag planera vidare på det nya köket, eller om jag hinner planera klart innan så kanske jag kan gå till verket och bygga om? Eller om jag börjar lite smått och tapetserar och målar de andra rummen först? Mycket att fundera på som vanligt. Allt för att inte vara stilla allt för länge....

Kram

BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0