Tandläkare

Det gäller att inte ha tandläkarfobi i dessa tider. Den äldsta dottern kommer som sagt var tillbringa mycket tid hos nämda läkare en tid framöver, men hon är superduktig har jag hört från säker källa!

När en så omfattande olycka händer ser man förståss pengarna rulla (tandfixeri är DYRT!) framför ögonen. Men det visar sig att det inte är min dotters tänder som kommer att kosta (går på försäkringen) utan det är mina! För nu har jag lyckas bita sönder en tand som tyvärr behöver omfattande reparationer. Som i sin tur kostar skjortan. Har inte hunnit ringa försäkrningsbolaget ännu - men ska försöka göra det under morgondagen. Man kan ju alltid prova:)

Kram

BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0