Bilbatteri

Nu har bilbatteriet dött också, inte nog med att vänstra blinkersen är ur funktion utan allt rasar på en gång. Har tidigare varit och tittat på en Toyota Aygo (inte den på bilden men liknande....) men har inte kommit till skott. Jag måste iaf göra mig av med min kära Mitsubishi Space star - den kostar mer i reparationer och underhåll än vad den smakar. Och inte använder jag bilen speciellt mycket heller - kanske jag ska vara utan? Jag ska fundera mer på det, men först ska jag låna syrrans cykel (ja, jag har inte köpt min egen ännu:) för att åka och köpa ett nytt bilbatteri så att jag sedan så småningom kan åka iväg med skräpet i bilen i helgen.



GLAD MIDSOMMAR

Kram

BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0