Förrådsstädning

Fördelen med regnigt väder är att man kan passa på att ex. städa förrådet utan att känna att man missar en solig härlig dag. Mitt stora förråd har varit mitt dåliga samvete ett bra tag nu. Det har fyllts på och ingen ordning har det blivit. Det är inte säkert att man skulle hitta det man sökte efter. Men det gör man definitivt nu! Jag och dottern fyllde bilen med bl.a. fem svarta sopsäckar och lite annat smått och gott och åkte och slängde efteråt. Möbler som inte slängdes står nu häruppe i lägenheten - tänkte lägga ut dem på Blocket.

Nu är det regnuppehåll verkar det som, men det är inte speciellt varmt och trevligt ute. Så jag kanske ska passa på att fortsätta med att rensa det lilla förrådet? Det går nog förhållandevis snabbt jämfört vad det tog igår (sex timmar).

Kram
BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0