Rackans otur

Jag har varit ute i god tid,  men ändå gick det inte vägen så nu sitter jag här utan kurslitteratur! En bok har jag beställt via Adlibris - men det verkar ta längre tid än 5 dagar som dom skrev. Vet att den boken är på postterminalen (tomteboda antar jag), och där har det varit sedan i torsdags! Den andra läroboken har jag försökt att låna på biblioteket i tre veckor! Jag står först i kön och den som har boken nu har fått två påminnelser om att den ska lämna tillbaka den. Och den sista kursboken har jag redan läst.

Så nu sitter jag här i rävsaxen - jag kan inte plugga i helgen på gott och ont. Det goda det för med sig är att jag kan umgås med min familj, och även städa här i lägenheten. Det tråkiga är att jag har mer att läsa under måndag-onsdag och i värsta fall måste jag ta med mig kurslitteratur till Kap Verde :(

Kram

BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0