Den sista inlämningsuppgiften är avklarad...

...nu är det bara examinationen kvar och sedan är denna kurs avslutad. Har anmält mig till fortsättningskursen om psykologi i arbetslivet som jag tidigare skrev om, men jag har även anmält mig till kurs i arbetsrätt och en om arbete och hälsa ur ett sociologiskt perspektiv. Den första kursen tror jag nog att jag kommer in på, då den är anpassad för studenter som jag då det krävs förkunskap motsvarande 22,5 hp för att komma in (det som jag i dagsläget har - det blir 30 hp under juni månad om jag nu fixar examinationen förståss). De andra kurserna är lite mer osäkra kort, iaf arbetsrätt, men vi får se. När jag väl får antagningsbeskedet måste jag sedan besluta vilken/vilka kurser som jag ska hoppa på. Kanske blir det flera på en gång? Mmm mycket att fundera på, man ska ju inte förta sig. Jag gjorde även en sen anmälan till en sommarkurs i arbetsrätt - men där har jag fått besked att jag är 1 275:e reserven - inte troligt att jag kommer in då.

Nu ska jag njuta över studieledigheten i några dagar innan examinationsuppgiften publiceras i slutet av veckan. Det är inte mycket kvar att läsa i kurslitteraturen, bara ca 25 sidor PÅ SVENSKA till på köpet, så det går på en "pisskvart".

Solong vänner

PS. Kan rapportera att jag inte fick jobbet på Fastighetsenheten, men fick tips av den chefen att söka ett annan tjänst där som blir ledig till hösten. Sedan måste jag säga att intervjun till tjänsten kom väldigt lägligt när jag nu har läst om rekrytering och urval - så jag har bara positiva "vibbar" ändå. DS.

Kramizar
BakerQueen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0