Regnet det bara öser ner

Det känns lite mysigt att sitta inne här i värmen och skriva på min SISTA examination (för denna gång) och höra hur regnet slår mot fönstret. Jag är ute i god tid med mitt skriveri, mao är det mer än en vecka kvar till sista inlämningsdatumet. Kors i taket!

Tänkte strax gå och lägga mig så att jag får några timmars sömn innan jag behöver gå upp igen. Inte för att jag ska jobba imorgon (är studieledig - min andra dag under detta år) utan för att jag har en hel del att pyssla med förutom att fortsätta skriva. Har lovat dottern att väcka henne så att hon kommer iväg till optikern tillsammans med hennes pappa för att kolla nya glasögon. Tänkte då passa på att kolla på en ny bil - är det någon som har ett tips på ett bra bilmärke? Något måste jag iaf göra på den fronten för min egna bil verkar gå på sista versen. Ja den fungerar fortfarande, men reparationerna börjar överstiga värdet på bilen och då är det dax att byta tycker jag. Eller också säljer jag den (för en "spottstyver") och inte köper in en ny. Varför inte? Tål att tänkas på....

På eftermiddagen bär det sedan iväg till Skärholmens gård för att fira en 70-åring. Härlisch, härlisch.

Kram och god natt.

BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0