Tiden går så fort, jag hinner inte med:)

Har precis avslutat dagens pluggeri (sitter faktiskt kvar på jobbet för att kunna sitta i lugn och ro) och är på väg hemåt. Kanske att man svänger förbi syrran på vägen hem, hmmm - kanske det.

I långhelgen har jag haft möjlighet att vara ute mycket på min altan. Det är definitivt mysigare att sitta där ute och plugga/skriva än i köket. Då det har varit sommarvärme så blev det en liten bonus att man fick lite färg på sig (eller som i mitt fall underhålla Kap Verde brännan) för att inte tala om vad välgörande det känns med solens strålar. Man blir så mycket piggare då.

På söndagen hämtade jag sedan hem sonen för extra mycket mys. Det kändes liksom bättre och lättare att göra det på söndagen redan så att sonen inte behövde gå upp så okristligt tidigt på valborg (eller läs mamma kanske?). För på måndagen var han hemma hela dagen hos mig då hans pappa behövde jobba. Härligt att en viss del av samvaron med mitt ex har mjukats upp en aning (efter en många herrans år!!) och vi kan kommunicera på ett litet plan iaf.

Nä nu ska jag ut och fånga den sista nedgående solen.

Kramar

BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0