Skilsmässotider

Det är inte bara kändisar som Mari Jungstedt som skiljer sig nu i höst, utan det finns även personer i min bekanskapskrets som är mitt i det skedet. Hösten kanske är skilsmässotider generellt?

Blir då påmind om min egna skilsmässa för en herrans massa år sedan (speciellt då händelseförloppet för min bekanta är densamma - att maken hittar en annan). Dagens tips till alla är:
 
* Ta ingen för given och sköt om era förhållanden innan det är för sent!
 
* Visa uppskattning för er partner - säg gärna JAG ÄLSKAR DIG en gång för mycket istället.
 
* "it takes to for tango" är viktigt att tänka på - båda partner måste ha siktet inställt mot samma mål.
 
Kramiz
 
BakerQueen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0