Helgbestyr

Äntligen helg efter en hetsig vecka.... not. Hetsen har varit de två senaste dagarna, när jag ska försökta hinna med allt jobb som har lagts på hög under mina underbara resdagar till Rom och Prag. Vädret har varit härligt varmt i båda städerna. Trevliga och intressanta studiebesök har vi också hunnit med, Parlament (Deputerandekammare samt Senat), ambassader och Utrikesministerier.

Nägra härliga bilder - få se om du ser vilken bild som hör till vilken stad:) Okejdå - den första är den enda från Rom...
 



 
 

Kommentarer
Postat av: Vanja

Ser vackert ut (speciellt Prag)!

Kram

Svar: Yes - det är en stad som jag gärna åker tillbaka till. Såååå mysig och trevlig.
Baker Queen

2012-09-18 @ 19:21:49
URL: http://vanjasblogg.se
Postat av: ruth.

Fina bilder. Snart kanske jag också kan visa bilder. Hoppas det. Kram Ruth

2012-09-21 @ 10:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0