Nytt sovrum

Då äldsta dottern nu även hon bor här på heltid framöver, så tyckte jag det var dags att hon får ett större sovrum. För att inte tala om egen dörr. Så kort o gott - nu har vi skiftat. Mål nummer tre under semestern är därmed avbockad (inte för att jag visste om det målet innan semestern förståss). Så förutom att alla mina papper är rensade har jag alltså både städat klädkammaren o två sovrum mao. Så här mysigt blev det. Det andra kortet något suddigt, men jag ville bara visa den fina kattlampan som jag nu äntligen har satt upp. Har haft den stående i flera år....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev ju riktigt bra.Fint att Du fick plats med den breda sängen därinne.Toppen. Kram till Er alla.

2013-08-08 @ 15:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0