Två julklappar från kollegor idag!

Underbart är det, när man är uppskattad och får julklappar från härliga kollegor. Den ena slutar tyvärr på min enhet nu, så där fick jag även många fina ord på vägen. Det stärker en som människa att läsa:
 
"Du är en fantastisk kollega och person. Jag uppskattar verkligen allt du har hjälpt till med under tiden på RIK: pepp när jag var dålig i höstas, omtanke och förståelse, och din kompetenta hjälp med jobbrelaterade frågor. Du är en klippa!"
 
Det värmer en i hjärtat ordentligt, speciellt efter alla personliga tråkigheter som jag har råkat ut för i höst.
 
Nu ska jag som sagt vara långledig, men vi hörs snart igen.
 
Kramiz
BakerQueen

Kommentarer
Postat av: Ruth

Du värd allt beröm. För Du är en fantastisk människa.Jag är stolt över att fått så fina och duktiga barn. Kram.

2013-12-20 @ 10:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0