Bryggan är klar!

Nu har jag två saker att fira - dels mitt nya uppdrag som huvudskyddsombud (HSO) samt att min tandbrygga nu är klar. Igår sattes den på plats äntligen och den "feta" fakturan fick jag i hand när jag gick därifrån. Men snyggt blev det.

När jag skulle gå fick jag en liten bonus med mig hem. Eller rättare sagt jag undrade vad de skulle göra av min gipsutgjutning av mina tänder. Då den skulle slängas tänkte jag att, tja varför inte ta med den hem som ett minne? Vet inte vad jag ska ha den till, men å´andra sidan kunde jag väldigt pedagogiskt förklara för dottern min vad de hade gjort i min mun :-)

Jag kanske ska spara den till Hallowen, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0