Spelning på Vingen

Har haft fullt upp den senaste tiden med att omfördela mina tidigare arbetsuppgifter och tillföra mina nya som HSO (huvudskyddsombud). Men även studierna och handbollen har tagit sin tid. Nu är det så dax för det sista fritidsintresset att få mer fokus - bandet.

Spelning för The Lawbreakers blir det på torsdag i restaurang Vingen på Banérgatan. Tyvärr är det inte öppet för allmänheten, utan endast för försvarets anställda (after work). Tre timmar ska vi spela, och vi är taggade till tusen. Ska alldeles strax bege mig till vårt sista genrep...

Solong från

MyBaker (som passande nog är mitt artistnamn)

Kommentarer
Postat av: Ruth

Kul med spelningen. Det går bra ska Du se. Kram

2013-03-01 @ 09:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0