Feliz Ano Novo

God fortsättning på er alla. Hoppas att ni har haft en lika underbar jul och nyårsfirande som jag har haft på Madeira. Vi åkte på juldagen och kom hem på nyårsdagen. Sol (och lite molningt ibland) och runt 20 grader under vistelsen - härligt som bara den. Vi har hunnit med att åka linbana till Monte och tittat på den Habsburgska graven, promenerat på en Levada samt varit på en ö-tur i västerled. Sist men inte minst lite solning och slutligen nyårsfirande i hamnen med spektakulär fyrverkeriuppvisning.

Sedan hemkomsten har jag tagit det lite lugnt, har några semesterdagar kvar. Men nu blir det till att börja plugga lite men även att påbörja en broschyr om arbetsmiljö som jag tänkte göra. Jag kommer nämligen att vara huvudskyddsombud, med start den 1 februari, och har många funderingar som jag nu tänkte omsätta....

Tchau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0