Mer jogging

...än powerwalk har det blivit på mina rundor nu. Jag har hittat min rytm o tar det varannan dag istället för att trötta ut mig totalt med varje dag. Hörde att en annan kollega (inte nära dock) är ute o joggar, så nu har jag bjudit in honom att slå följe med mig redan imorgon. Det blir som en liten bonus isf, alltid trevligt med sällskap :-). På fredag blir det eventuellt innebandy istället, o det är inte heller fy skam.

Noterade dock att jag nog måste ändra från walking till running i appen (om jag ska fortsätta med joggingen vill säga). För jag tror inte att appen visar rätt annars, för nu när jag joggade mer var det tydligen kortare sträcka än i måndags. Trots att jag hade exakt samma rutt!

Kram
Baker Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0