Power walk tider

I måndags tog jag mig i kragen och började träna igen. Förra veckan nämnde jag under AW med arbetskamrater att jag hade köpt så bra och billiga träningskläder i Ullared. Så då passade jag på att fråga min kollega om hon inte var intresserad av att power walka med mig denna vecka - och på den vägen är det. En timmes rask promenad över Söder mälarstrand, Långholmen, Västerbron, Rålambshovsparken, Stadshuset blev resultatet. Då jag var något stel o hade träningsvärk på kvällen, så avstod jag från promenad igår.
 
Men idag fortsatte vi, men då inomhus pga regnet. Vi har ett underbart gym med flera löpband att tillgå på jobbet! Vi gick en halv mil (ca 400 kalorier som brändes av där i ett nafs) o sedan fortsatte jag att spela innebandy i 45 minuter till. Jag var dock inte så snabb i vändningarna :-). När jag ställde mig på vågen efteråt så verkar jag ha gått ner nästan ett kilo sedan i måndags.
 
Så imorgon fortsätter vi att promenera, om jag inte är för stel då också. Och på fredag blir det både PW o sedan innebandy igen. Jippiiii. Måste ju passa på nu när kollegan är här, för nästa vecka går hon på semester. Då får jag ta mig i kragen o fortsätta. Eller varför inte PW med dottra min på kvällarna? Hon har tjatat på mig ett bra tag nu. Men hon kanske är för trött då, efter en hel dags cyklande med post....
 
Kram
BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0