Sommarläsning

Under helgen har jag sträckläst (skräckläst) Inger Frimanssons Råttfångerskan. En psykologisk thriller om en bokförläggares sista önskan på dödsbädden att träffa sitt ex för försoning. Han skickar sin nuvarande fru, som gör ett fatalt misstag att åka till det ödsliga huset utanför Södertälje. Det fanns faktiskt många beskrivningar som jag kände igen mig i, såsom svårigheten att bilda nya familjer då det inte finns acceptans från barnens sida etc. Hur som helst så rekomenderar jag verkligen boken.
 
Men det har inte bara varit läsning från min sida i helgen, har även promenerat båda dagarna. Känner mig så stolt! Idag tänkte jag fortsätta i samma spår :-)
 
Kram
Bakerqueens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0