Roadtrip med tjejerna i helgen

Jag har precis bytt bil med en kompis som har en lika röd bil som mig, men en aaaaningen större kan man ju lugnt säga. Min lilla Toyota Aygo har nu blivit en Ford Focus.
 

 
Bytet är dock bara tillfälligt över helgen för att tjejerna o jag ska ha en bekväm resa ner till Gekås. För vi tänkte helt sonika gå på Ullared, tossiga som vi är. En liten kul utflykt, med en camping natt (tält m.m. har också lånats in). Vi planerar att åka SUPER tidigt på lördagsmorgon, eller mer eller mindre mitt i natten, för att kunna utnyttja även lördagen som shopping dag. Och det är ju inte bara bekvämligheten vi tänkte på när vi gjorde bilbytet. För vi vill ju få plats med så mycket som möjligt på hemvägen :-)
 
Kramiz
BakerQueen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0